Nude

Nude Perfect <---   ---> Nude
 
Ett lack i nude är något man bör inskaffa om man inte har. Behöver inte ens kosta mycket!!
Jag använder mig en del av H&M´s nudefärgat lack för ca 10:-

Köpte ett nytt på H&M för en vecka sedan..eftersom jag tycker om det jag har så passade jag på att köpa när jag ändå var där. Blev lite besviken, var mer rosa än nude för mig.
 
På bilden nedan från vänster är det nya H&M; Nude Perfect till höger H&M; Nude
 
Har använt båda lacken i tidigare inlägg:
Nude Perfect ser ni inlägget HÄR       <-- Det nyinköpta
Nude ser ni inlägget HÄR                  <-- Det gamla 
 
TIPS! Redan gett tips på nudefärgat lack från H&M för bara en ynka tia. Det finns ett pack med fyra olika nudefärger, klicka HÄR för att se

 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: